Hvala i znam



Na današnji je dan ubijen John Lennon... A ja sam danas zahvalna što je živio. I zahvalna sam na svim umjetnicima zbog kojih sam ponosna što sam ljudsko biće.
Pa počnimo...
Ovaj sam tjedan zahvalna na:

MOGUĆNOSTI da budem sretna

zimi, bratu i mjesecu u kojem je rođen
kiši koja mi je uljepšala ponedjeljak

I. i S.
jer jedna kava s prijateljima ima težinu deset seansi kod psihoterapeuta

jednom mačku raspoloženom za slikanje... 
OK, barem se nije bunio... L.- uspjela sam uhvatiti i zijevanje!


A ovo sam naučila:

sve će ovo jednom proći...
važan je put, a ne odredište

Mislim da sam na dobrom putu da naučim još jednu stvar: oprostiti sebi. Oprostiti svaku grešku, jer da sam znala i da sam mogla bolje, učinila bih bolje. A sada znam. Zahvaljujući greškama.

Ugodan vikend!




Primjedbe

  1. Aaaaa!! Ja sam zahvalna što nisam jedini suludi mačkoljubac i sluga ponizan dvoma ćudljivim i slatkim četveronožcima! Bravo! I mislim da ti ide super;) Ovo zadnje saznanje je najvrijednije! Divan post! <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi