Hvala i znam

Koliko ste puta bili u tramvaju, a da je negdje u vašoj glavi bilo "mrzim odvratne smrdljive tramvaje"? Meni je to uvijek negdje u podsvijesti, ne moram ni biti u tramvaju. I danas vidim fotografiju tramvaja i VIDIM da čak i tramvaji mogu biti lijepi. Sve je stvar perspektive. Ja jednostavno uvijek biram gledati sve s ružne strane. Ružno od mene, ali očito to radim. Pa ću prestati. Ne samo da ću prestati, nego obećajem sebi (i stavljam to na blog da se i na taj način prisilim održati obećanje) da ću svaki petak imati popis bića, stvari i pojava na čijoj sam unutarnjoj i/ili vanjskoj ljepoti zahvalna i popis događaja na kojima sam zahvalna. Isto tako obećajem da ću nešto naučiti svaki tjedan i da ću i to staviti na blog. Jer ako nisam u stanju vidjeti ljepotu oko sebe i ako nisam sposobna učiti, čemu uopće živjeti? ( a definitvno mi se još ne umire)

zahvalna sam na:
zamorčićima
jer su, vjerujem, najdobroćudnije, najslađe, najmekše, najsmješnije loptice na kugli zemaljskoj, a i izvan nje

kavi
vrućoj kupki (i zamorčićima)
jer nam mali rituali život čine ljepšim (i mirisnijim)

mašti
jer bi život bio pretežak bez malo magije

S. i J.
jer bez prijatelja ne bismo imali s kim plesati, pjevati, plakati ni piti (tehnički- mogli bismo, ali to bi bilo baš bezveze) 

naučila sam: 


pustiti...
odustati...
ako otvoriš oči


Pišući ovo naučila sam da nije pametno pisati dok nešto kuhaš jer ćeš 3 dana trebati luftati stan. Također sam zahvalna što se ništa nije zapalilo. 
Čitamo se, ljudi. Jako ste mi lijepi, puno vas volim i nemojte se zaboraviti smijati!





Primjedbe

  1. Zahvalnost je lijepak za dobre i lijepe stvari u životu! Mislim da sam svoju transformaciju iz kukajuće depresivke počela upravo nabrajanjem svih lijepih stvari na kojima sam zahvalna. Čak sam ih zapisivala svaku večer :) Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. sviđa mi se ovaj stav - poticajan je!

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo je inspirativno, automatski imam poriv da uzmem olovku i bilježnicu i krenem si zapisivati ovako stvari iz dana u dan...možda se onda jedno jutro probudim i shvatim da više ne moram zapisati ništa jer mi je negativnost isparila iz života? :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi