Nesretne ljubavi

Razmišljam o ovome već neko vrijeme (da, dosadna sam već i sebi...), ali me da nešto o tome napišem potakla Mara (hvala još jednom!) sa svojim komentarom... Naime, ja sam nekako došla do zaključka da ljubav ne može biti nesretna. Dopuštam da je zaključak pogrešan (ne bi mi bilo prvi put). 


Da ljubav može biti neuzvraćena (duh!), komplicirana, neostvariva... Sve to priznajem. I da nas sve od navedenog može učiniti ekstremno jadnima, i to priznajem. Ali kao romantičarka (pa makar i cinična) ja jednostavno mislim da je ljubav, taj osjećaj, sreća sam po sebi. 

Danas mi je J. rekla da se varam. I da ona misli da ljubavi mogu biti itekako nesretne. Pa sam opet na nuli. Ali jako me zanima što vi mislite. Glasujte! (poll na lijevoj strani bloga), komentirajte ili ako ste slučajni prolaznici iskoristite ask box (scrollajte skroz dolje, iznad veeeeeeelikim slovima piše SEX, hehe) i pošaljite mi svoje komentare. I biti ću jako nesretna ako ih ne dobijem!

Primjedbe

Popularni postovi