Male stvari

Ako još ne znate, postoji blog justlittlethings.net. Ideja samog bloga poprilično je jednostavna. Blogerica nabraja male stvari koje nas čine sretnima, a da toga najčešće nismo ni svjesni. 
E, pa kako ja u zadnje vrijeme pokušavam osvijestiti, osjetiti i u potpunosti proživjeti svaku malu stvar koju mi život pruža, ovaj mi je blog savršena inspiracija. Podsjeti me da i ja imam na čemu biti zahvalna i da se imam čemu veseliti.

Ne znam za vas, ali kad me se podsjeti na te male životne radosti, trenutno se u meni javi osjećaj zadovoljstva i jedno "DA!" koje viče negdje iz moje glave. Autorica se sjetila i dodati random opciju, tako da ne morate listati petstotinjak stvarčica, već možete dobiti svoju mudrost dana. Baš sam je izreklamirala, lol. 
Ne znam nalazi li se negdje na njezinom popisu, ali ja bih svakako dodala: Kad netko komentira tvoj post.
Koje sitnice čine vaš život vrijednim življenja?
I moja pjesmica za kraj tjedna :) 



Primjedbe

  1. moram si bookmarkat njen blog, pretpostavljam da je savršen za tmurne zimske dane kad imaš dojam da ti ništa ne ide od ruke.

    na stranu sve, mene je danas oduševilo sunce, podrška od ljudi koje sam tek upoznala i koji me oduševljavaju, čaj od mente, prijateljsko lice, komentar na blogu, poruka za dobro jutro...puno sitnica koje se skupe i stvore lijepi dan :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nove tople papuče, čaj uz kolač koji sam sama napravila, draga pjesma na radiju koju dugo nisam čula, novi inspirativni blog/osoba/sajt, zapisivanje misli i ideja u omiljeni rokovnik, dobra knjiga, stari film u sniježno večer, dodir mačjeg krzna pod rukom, neočekivani kompliment, neočekivani osmjeh, www.pinterest.com, fotografija ili crtež na koje sam ponosna, miris zime...uh, mogla bih do sutra ! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. p.s. ovo pod brojem 49 mi je jedna od najdražih! ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi