Kako se riješiti negative i uvesti pozitivu

Voljela bih imati neki elektrošoker u mozgu, da me prodrma svaki put kad pomislim nešto negativno. Čitam neku knjigu o ispunjavanju želja i moći pozitivnog mišljenja (da, opet i ne, to nije ista knjiga) i stvarno bih voljela isprobati tu teoriju (možda upali, nikad se ne zna). Međutim, imam jedan problem. Knjiga jasno kaže da je svatko od nas energija, da vibriramo na određen način i ako vibriramo naše želje (stay with me), onda nam se one i ostvaruju.

E, to je super. Fantaziram o onome što želim (kao da to inače ne radim- ya, right) i to mi dolazi, pada s neba, whatever.

I sad dolazimo do zajeba. Jer naša pažnja mora biti usredotočena na ono što želimo, a ne na nemanje onoga što želimo. A ja sam jednostavno prenegativna za to. I bojim se da je to tako duboko utkano u mene, da nema šanse da se tog pesimizma (ja ga inače zovem realizam, btw) riješim. NE je dio mene. U meni. 


Kako da postanem da- osoba? Kako da eliminiram svjesni dio sebe koji vibrira nemanje nečega? Kako da zatučem tog pesimista? Ozbiljno pitam. Ne znam kako. 

Evo u čemu je problem. Izmislimo za primjer neku osobu. Dajmo joj ime Srećko. Srećko bi volio imati buhtlu s čokoladom. Volio bi imati 5 kuna za buhtlu s čokoladom. Ali Srećko nema sreće i nema 5 kuna za buhtlu. Prema ovoj knjizi, Srećko treba vibrirati kao da ima tu buhtlu. Treba zamišljati kakvog je okusa čokolada u buhtli, koliko bi ga ta buhtla učinila sretnim, treba na neki način pobuditi u sebi emocije zadovoljstva i sreće zbog imanja buhtle i ta će mu buhtla doći.

Ali Srećko nipošto ne smije razmišljati o tome kako nema buhtlu. Ne smije zalijepiti svoj nos na izlog pekare i sjetno gledati unutra. Mora ignorirati pozdrave svog želuca. Mora slati vibracije sreće zbog imanja buhtle iako je nema. KAKO?! KAKO?! KAKO?! Kako da nakon zamišljanja, nakon proživljavanja osjećaja sreće koji bi buhtla u njemu pobudila, kako da nakon toga Srećko ne pomisli: "Šteta da nemam buhtlu. Učinila bi me jako sretnim." 

Meni nije teško zamisliti kako bih se osjećala da imam ono što želim. Uopće. Ali mi je nemoguće izbjeći ovo: "Šteta da nemam." I da stvar bude bolja, moja negativa ide tako duboko, da u zamišljanju butle već mislim "Ma sigurno je već hladna i tvrda. I puno boljeg okusa u mojoj glavi, nego u stvarnosti." 
Jer vidite, ja nisam optimist. Ja sam jebeni, oh whoopie doo, realist.

Primjedbe

  1. eh imam i ja isti problem sama sa sobom, i isto sam čitala o toj ajmo reć moći pozitivnog razmišljanja, ali ne znam kako to primjeniti u životu. pokušavala sam, ali ne ide :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam bila jedan od onih kukajućih pesimista, koje su obzirni bliski prijatelji morali upozoriti da za sobom vučem i ostale prema dolje. I onda sam jednog dana jednostavno odlučila. To je bila baš odluka. I sjećam se da sam baš čitala tu knjigu o moći pozitivnog mišljenja, čini mi se da ju je napisao W. Dwayer (tako nekako)..nije to bilo ništa što nisam već milion puta čula prije, ali sam tada bila jednostavno spremna to provesti u djelo. Počela sam vježbati i svaku negativnu misao koja se znala pojaviti u mom umu, zamijeniti pozitivnom. Isprva mi je bilo teško i negativnih je misli bilo k'o Rusa..ali, malo-pomalo, shvatila sam da sam počela pozitivnije gledati na sebe, svijet i život, bez da sam se trudila. Tu su promjenu i drugi primijetili, a meni samoj je postalo puno lakše sa samom sobom. Naravno, još uvijek mi se dogodi da upadnem u limb pesimizma, to je prirodno i ljudski, ali ne potonem tako duboko i puno mi kraće treba da se izvučem van. Eto, to je moje iskustvo...

    OdgovoriIzbriši
  3. mattie, hvala na komentaru (sad znam da nisam jedina, hahaha)! lana, hvala na savjetu, mislim da i ja moram krenuti s vježbavanjem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Slazem se s Lanom, mislim da to ne moze tak preko noci sad cu ja imat sretne misli..Bas slusam predavanja Esther Hicks (koja je mal trknuta, misli da kroz nju govori neka visa sila ali vrlo zanimljiva zenskica) koja kaze da je jako tesko imati pozitivne MISLI vec da trebamo imat pozitivne osjecaje, odn kad osjecas da te nes deprimira pokusat misliti na nesto sto te cini sretnom..Jer kao dnevno imamo 60 000 misli (ja vjerojatno 280 000 lol)pa kad bi pokusali svaku kontrolirati lagano bi pukli.. Trenutno sam i ja u fazi gdje pokusavam sretnije i pozitivnije misliti, nekad ide, nekad manje ali iskreno makar i ne dobijes sto zelis (posao, lovu, buhtlu..) samim time sto se osjecas dobro se, pa, osjecas dobro :) Sto je u biti i cilj te buhtle/posla/love/ceggod :)

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala, misty! stvarno sam mislila da ja jedina pokušavam biti pozitivnija, a da svim ostalim ljudima to ide. wow, dobivam odlične savjete, trebala sam ih ranije poželjeti ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. ja mislim da smo mi blizanke. čitala sam knjige na tu temu i imam isti problem. prenegativna sam i sad samim tim navodno privučem sve moguće i nemoguće negativne situacije. mrzim to al ne znam kako se toga riješiti kad sam jednostavno navikla sama sebe pripremati na najgore i to se onda i dogodi i onda skužim da ustvari nisam spremna.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi