Blog on

"Nemoj." Rekao mi je frend kada sam izjavila da razmišljam o pisanju bloga. Bio je poprilično neodređen, tako da (iako bih voljela) ne mogu napisati zašto je bio protiv. Samo je uzdahnuo, zavrtio glavom i rekao: "Nije ti to dobra ideja, vjeruj mi." I vjerovala sam mu. Neko vrijeme. 
Prošlo je od toga par godina i mene je opet ulovila želja da pišem blog. U nekom sam starom postu napisala zašto, da prestanem razmišljati o nečemu i nekome, da se saberem i potrošim vrijeme... Ali prije toga sam OPET pitala za savjet.

(what is wrong with me?! ozbiljno. vidim se u skoroj budućnosti kako zovem nekoga od prijatelja i pitam što mi je činiti- porezala sam prst, trebam li staviti flaster na to? trebam li izaći s Nekim Tipom, što misliš? izašla sam s tim Nekim Tipom, trebam li ga pozvati doma ili ne? kod mene smo, što misliš, trebam li sjesti do njega ili nasuprot njemu?- đizs, ne treba mi to) 

Ovaj put to nije bio I., već J. koja je moje pitanje shvatila dovoljno ozbiljno da istrpi moja analiziranja, navede za i protiv (kao da je pisanje bloga preseljenje u Etiopiju), pitala: "Tko će to čitati?" A kad sam odgovorila: "Ne znam... Nije mi to najbitnije. Meni se samo piše blog.", ona je vrlo mudro rekla: "Pa onda piši, jebo ga ti." Dalaj Lama ima konkurenciju (ne, stvarno- J., super si!). 

Nakon što sam rekla da ovaj put neću biti brzopleta i da ću jako dobro osmisliti svoj blog prije nego ga započnem pisati, poslala sam J. nekoliko mailova. Prvi je bio popis od 9764289 prijedloga za ime bloga. Drugi je bio popis mogućih stranica na kojima mogu pisati blog. Treći se, kao i peti, osmi i petnaesti bavio temom pisati na engleskom ili na hrvatskom? I tako sam nakon dugih dvadeset minuta promišljanja otvorila blog. I poslala J. mail s linkom. Prije nego je uspjela i na prvi mail odgovoriti. Prvi post je bio na engleskom. Čitave 3 minute. Onda sam ga prevela. Brzopletost? Naglost? Never heard of it! 

Eh, nakon toga... Počela sam gledati o čemu pišu drugi ljudi. Možda sam to trebala pogledati prije. Našla neki blog neke cure s jednim jedinim postom starim nekoliko godina. U kojem se obraća nekom svom liku koji ju je nogirao i opisuje kako je nakon prekida istetovirala njegovo ime. Pa sam par minuta razmišljala koliko sam sretna da ja nisam došla do tog stupnja zaluđenosti. Onda sam to javila J. Koja je rekla: "Đizs." Mislim da smo još malo prokomentirale kako nam je žao cure. A onda je ona rekla da ja nisam tome ni blizu. 

Pa sam malo gledala profile drugih blogera i blogerica. Primijetila da nisam jedina koja voli lakove za nokte, jej! Nakon što sam se statistički uvjerila da 90% ženskih osoba ovdje navodi kao svoj interes decoupage, izguglala pojam vođena mišlju- možda je to i moj interes, možda i ja to radim, samo ne znam da se to tako zove, lol. Onda sam nekoliko minuta razmišljala što sa mnom ne valja kad mi decoupage nije interes. Nakon dovođenja u pitanje vlastite ženstvenosti, prebrojala sam lakove za nokte koje posjedujem, samo da se uvjerim da jesam ovog spola kojeg jesam. Jesam. To sam zaključila.
I negdje između tog dana i današnjeg, ja sam počela uživati u ovome... Veseliti se pisanju vlastitog i čitanju tuđih blogova... Upijati pozitivne vibracije ostalih ljudi tu. Učiti o životu. Ovaj put svjesno.


Uživajte... I pazite kaj radite ;)

Primjedbe

  1. Blog on :) meni se sviđa tvoj blog i često te čitam :)
    p.s. sad sam morala guglati decoupage...zgodno ali nije ni moj interes...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja znam sto je decoupage! Mislim da je to jedina tehnika kojom se nisam bavila do sad od izrade drloga doma xD Super mi je citat tvoj blog, i drago mi je da sam na njega naletjela. Ah ta duga razmisljanja kako, zasto, pa kak ce izgledat a da ne kazem kad dodje izbor template-a, uzas xD Ja se jos odlucujem kako pisati svoj a vec ga imam dosta dugo..A bas nas briga za sve, radimo to za svoje zadovoljstvo a ne tudje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi!! :)
    I really like your blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi