Zašto vas ugrožavam?

Mislim da nikada nisam bila suočena sa više prezira i mržnje kao kad sam prestala jesti meso. Paradoksalno, prihvaćanje jednog takvog, miroljubivog svjetonazora na mene je navuklo bijes neistomišljenika. Osobno, nije me briga što jedete. Neću vam se unositi u lice i gaditi hranu ili vas proglašavati ubojicama. Pa zašto je onda tako teško ne držati mi predavanja o vegetarijanstvu?!

Moji su razlozi etičke prirode. Ne želim nikome nanositi patnju, niti želim da to čine drugi kako bih ja jela meso. Kada me pitaju zašto ne jedem meso, ne ulazim u filozofske rasprave, ne citiram Benthama ili Singera, jednostavno kažem: Ne jedem meso jer mi je žao životinja. Mislim da bi ta rečenica svima trebala biti lako razumljiva. 
Unatoč mom mišljenju, često mi govore kako "glumim budalu", "ne mijenjam ništa", "ne hranim se normalno" i slično. Meni je žao, ali budalu uistinu mogu samo glumiti, jer to nisam (iako se, priznajem, ponekad ponašam budalasto). Svijet neću promijeniti, znam, ali kladim se da ona kokoš koju nisam pojela svejedno cijeni što sam barem promijenila sebe. A što se tiče silne zabrinutosti za moje zdravlje, reći ću samo ovo: postoji niz bolesti koje vegetarijanac ne može dobiti, jer su "rezervirane" samo za mesojede. Ne postoji ni jedna jedina bolest koju može dobiti vegetarijanac, a da je ne bi mogao dobiti mesojed. 
Uostalom, mene ne zanima nečije "normalno", mene zanima SVAČIJE DOBRO.

Primjedbe

  1. A nosiš li kožne cipele? Spavaš li na pernatom jastuku? Koristiš li kozmetiku? Sapun? Nosiš li vunene čarape? Imaš li jednu zatočenu životinju u kući? :P

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi