Svejedno

Mrzim tu jebenu riječ. Da, naravno da je koristim. Ali samo i jedino onda kad mi je doista svejedno.
Da, i ja ponekad zajebavam ljude. Vičem nasumice brojeve kad netko broji. Plašim prijatelje kad gledamo horor. Smijem se onima koji izgube u Čovječe ne ljuti se. Ali nikad, NIKAD ne radim ovo: "Koju hoćeš?" "Svejedno." *pružam jednu od* "Daj mi ipak onu plavu." *smješkam se, ali već sam te triput mentalno ubila* 
Zašto ljudi imaju taj glupi običaj da kažu svejedno, ako im nije svejedno? Jesu li neodlučni? Ili im je potrebno nešto staviti pod nos da shvate kako zapravo žele ono drugo? 



Jer ako ti nije bitno, onda ti NIJE BITNO. Ili bi tako barem trebalo biti...


Primjedbe

  1. I ja mrzim riječ SVEJEDNO, možda najviše zato što ju često koristim. Ja sam neodlučna do bola, jedna od mojih osobina koje mi užasno smetaju. Nije da se foliram nego stvarno mi je neke stvari koje mi nisu previše bitne teško odulčit (vaga!)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi