Pozitiva

Nedavno sam u jednoj knjizi naišla na poprilično zanimljiv dio u kojem autorica tumači kako sama promjena našeg pogleda na svijet, može poboljšati kvalitetu našeg života. Nakon početnog no shit!, odlučila sam pokušati. Biti... errr.... fuj... pozitivnija. 
Krenulo je ok. Na putu prema poslu zapazim joggera. A njih stvarno ne volim. Stari konj od 60+ trči u prekratkim hlačicama, tirkiznoj plastičnoj majici (kao da ju je drpio J. Fondi negdje osamdesetih) i s trakom (o, da) na glavi, pozitivno je postao nečiji muž, otac i djed kojem cijela obitelj govori "Daj prestani radit budalu od sebe, sramotiš nas po kvartu". On će nakon 2-3 jutra jogginga, od istog odustati i naći novu zanimaciju prema savjetu ekipe iz Dobro jutro, Hrvatska. Osmijeh prvi.
Balavica koja se isprsila i okinula me bahato ramenom u prolazu postala je zbunjena djevojka koja si je sva važna danas s novim grudnjakom, a iza arogantnog stava skrivaju se svi oni teen kompleksi s kojima sam se i ja nosila. Iako nisam imala, a ni danas nemam tolike sise. Osmijeh drugi. Kanda me krenulo.


Dolazim na posao i shvaćam da sam ključeve ostavila u drugoj torbi. Okeeeej... Barem ću sad naučiti koliko sam izgubljena bez svog ormarića i priprema u njemu. Osmijeh treći. I hej! Događa se čudo. Nalazim rezervni ključ ormarića (pozitivan stav stvarno privlači dobre stvari), kolegica mi posuđuje ključ da mogu u razred (Ja ti dam ključ, meni ionako sad ne treba.) Wow, pa mogla bih se ja i naviknuti na ovu pozitivu! 
Dolazim doma, provjeravam mail. Drage dame iz grupe s Goodreadsa u koju sam se prije 3 dana (tri!) učlanila, šalju obavijest da, iako su sretne što njihova grupa raste, one žele da bude manja, pa će iz grupe izbaciti sve koji nisu sudjelovali u raspravama. 

 

Prvo, kako to niste znale prije 3 (tri!) dana kada ste me PRIMILE u grupu?!
Drugo, fucking 3 dana sam u grupi, o čemu da raspravljam?!
Treće, jebite se, jebite se, jebite se, jebite se, jebite se! Pozitivno.

Primjedbe

Popularni postovi