Nekad ti nije do toga da budeš cool...

Mislim da sam vještinu ostajanja cool razvila, pa... skoro do krajnjih granica. 'Oće to od rada u školi. Naučiš kako ne reagirati i kako da te ne pogađaju svakodnevne gluposti koje ti serviraju učenici, kolege i cijeli obrazovni sustav Lijepe naše. Pretpostavljam da ne moraš biti prosvjetni radnik da bi bio cool (iako pomaže ;)), isto kao što pretpostavljam da nisam jedina koja mrzi smješkati se dok se iznutra raspada.
Vidite... ja sam racionalna osoba. Logična. Precizna. Perfekcionist. Ali sam sucker za ljubav. I ako me ikada upoznate zaljubljenu, zaključiti ćete da prosječna jegulja ima više kičme od mene. Primjetiti ćete koliko euforična ili pak histerična, pogubljena, tragično tužna mogu biti. Razlog zašto poprimam sve simptome manične depresije kad sam in love leži upravo u činjenici da sam racionalna, logična, precizna i perfekcionist. Sva ta stisnutost ima svoju cijenu. Jer dvostruko ste jadni kad ste dovoljno racionalni da dođete do logičnog zaključka: on me očito više ne želi, i dovoljno precizni da znate sve do u detalj razloge zašto je to tako, kao i perfektno svjesni da vas ni najmanje nije briga što ste neželjeni. Želite si pomoći, ali vam ne ide. 
 
Jer ne pomaže kad vam kažu ostani cool ili gdje ti je ponos ili let it go... Jer to i sami znate.


Kao što znate i da će biti lakše s vremenom. I da se možda nećete sjećati ničega za koju godinu (baš). Ali najbolje od svega znate... jebeš ponos kad je ljubav u pitanju. I da vas boli SAD.



Primjedbe

  1. Potpuno razumijem kako se osjećaš (kolegice;), što se mene tiče, poubijala bih sve one koji mi u takvim situacijama kažu : "Vrijeme sve liječi" , "Život ide dalje", i "Sve će biti dobro"...ma što oni znaju...:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja isto vjerujem da treba živjeti svaki trenutak - bio dobar ili loš. Sve je to dio života i treba ga tako i živjeti.

    Mislim da su najgori oni koji se samo smješkaju i govore da je sve u redu, a čitav svijet im se raspada.

    Sva sreća, trenutno nisam zaljubljen, hehehe...

    OdgovoriIzbriši
  3. Bole nas Sjedinjene Američke Države? :O

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi