Cuddle weather

Odlučila sam da je danas bio dobar dan. Počeo je dobro... Joga mi podigne raspoloženje. Onda i netko digne tlak, ali kako sam odlučila da je dobar dan samo šapnem bounce back i bouncenem. Kad odlučiš da je dan dobar, Svemir odustane od zajebavanja. Proba par puta, ali nije on dovoljno tough za mene.

U banci sam čekala relativno kratko. Nisu me čak ni raspizdile grimase bankara koji je tako zbunjeno buljio u ekran da mi je došlo da pitam je li mi sjeo kakav milijunčić... Pitam se uče li ih tim grimasama kad ih zapošljavaju: Moraš raširiti oči, uzdahnuti... Pa malo lupkati prstima... Škrgutati zubima... Neka se znoje! Ali ja sam odlučila da je danas dobar dan i to kod mene ne pali. Odmah nakon toga provukla sam se u zadnji čas ispod ruku sudske djelatnice koja je zaključavala vrata (sorry, teta, ja sam brža) u 13:55 (oni rade do 14!) i dobila uvjerenje o nekažnjavanju (uvijek me razveseli, ne znam zašto... Znam da nisam kažnjavana. Mislim da su to valunzi prošlog života...)- rekoh da je danas dobar dan.

Jutros sam poslala neke molbe za posao... Upravo vidjeh da su mi na jednu već negativno odgovorili. Ažurni su, nema šta. Čini im se da to ipak nije posao za mene. I meni se čini. Dobar je dan. 
I vrijeme... Samo- zagrliti koga?



Primjedbe

Popularni postovi