Biti žena

Sjećam se nekog bezveznog talk-showa... Točnije, ne sjećam se showa, samo gostiju- peteročlana obitelj, čini mi se. Otac, majka i sinovi. I sjećam se kako je otac ispravio voditeljicu kad ga je upitala kako odgaja svoje dječake: "Ja ne odgajam dječake, ja odgajam muškarce." I dodao kako bi svijet bio puno bolji kada bi svi činili tako. Ne mogu se ne složiti.

Istina je da smo društvo u kojem nitko ne uči dječake kako se trebaju ponašati muškarci, uzora ponestaje, a istina je i to da smo postali društvo u kojem se sve rjeđe djevojčice uči da postanu žene, a sve više podržava oponašanje razmaženih djevojčica. Osobno krivim Ally McBeal. Prije te serije nitko nije mislio da su neurotične i histerične žene privlačne. I mislim da svakoj ženi nakon tridesete koja želi biti "slatka" treba pregledati glavu. 

 
Mislim da sam bila u srednjoj školi kada se pojavio Cosmo. Imala sam prijateljicu koja ga je pobožno čitala, a ja sam svoje mišljenje da je taj časopis jedno od većih sranja  držala za sebe. Da se razumijemo... Nažalost, jako volim šarene časopise. Nažalost, puno previše novaca trošim na kozmetiku, volim listati časopise i komentirati odjeću i make- up svake žene na slici. Ali pojam cosmo- djevojke uvijek mi se gadio, i to ne samo zbog ovog djevojka. Jednostavno ne mogu prihvatiti apsurd da časopis koji promovira samouvjerene i samosvjesne žene daje kretenske savjete za iskompleksirane jadnice koje pomoću tih savjeta postaju još iskompleksiranije. 
Žene su u stanju pročitati svaku pizdariju na temu "Što vaš muškarac misli", ali nisu u stanju pitati svog muškarca što misli. Osim razumne mene, takve teme pogađaju i feministicu u meni. Iz tih se redaka jasno da iščitati kako trebate izgledati, što trebate govoriti i činiti da ugodite muškarcu. A to pišu žene!!! 
Ne mogu to shvatiti. Ne razumijem kakve su to veze u kojima trebate pomoć časopisa da biste komunicirali (hm... nikakve? loše?). Ne razumijem kako vam, ako ste single pomažu savjeti iz Cosma i sličnih časopisa. Kao da nije dovoljno teško biti žena, moramo same sebe dodatno ponižavati takvim bedastoćama.
Muškarci imaju nevjerojatnu prednost pred ženama. Bez obzira na to kako nezadovoljni bili sobom, uvijek misle da su dovoljno dobri za bilo koju ženu. Evolucijski su tako programirani, valjda. 
Dok mi nikako da postanemo svjesne da ovo nije Raj i da ne moramo biti savršene.




Primjedbe

  1. Kao netko tko je prošao dosta života okružen većinom ženskom populacijom (od srednje, preko faksa, posla itd.), moram se složiti s tobom. Nije mi jasna ni ta pomodnost, ni povjerenju u dobar savjet ni ništa od toga. Ako netko voli šarene novine, u redu - ali ono što se očekuje totalno je relativno.

    Što je najgore, i muškarci se isto tako brinu o tome što rade, kako izgledaju i kako da budu još bolji (svojim djevojkama, bla, bla), ali barem pritom ne trošimo lovu na neke časopise koji će mi govoriti "kako se dobro posvađati" i slično...

    A kad smo već kod te umjetne ljepote, definitivni 'winner' u zadnjoj dekadi mi je ona Doveova 'kampanja za prirodnu ljepotu' koja promovira 'sprej za samotamnjenje'...

    Netko je malo ugasio mozak...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako me zadnja rečenica tvog komentara nasmijala, da budem iskrena uopće do sada nisam povezala tu 'kampanju za prirodnu ljepotu' i 'sprej za samotamnjenje'- možda jer imam običaj ugasiti mozak kad su reklame :)))
    ali skroz si u pravu!

    OdgovoriIzbriši
  3. slazem se sa svim gore navedenim i uzasno al strasno uzasno me u Cosmu(ali i osatlim magazinima tog fazona) nervira sto svaka druga recenica pocinje MI VOLIMO, MI ZELIMO, MI NOSIMO,MI PREPORUCUJEMO

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi